Sunday, December 18, 2011

starbucks i lufthaven


igår var jeg i lufthaven med et par dejlige tøser, for at hente en anden dejlig tøs (der forresten er hos mig julen over :-D )! men når flyet er 34 min forsinket går tiden langsomt - med mindre man altså tager på starbucks! starbucks er noget af det bedste jeg ved! jeg ville sådan ønske at der var flere end bare de 3 i lufthavnen som vi nu har. men måske er det meget godt alligevel, så bruger jeg ikke alle mine penge på 3 sekunder....
på den anden side at vinduet er et eventyr begyndt. den store gallafest som hvert år kommer. vi aner ikke hvilken dag vi kan forvente den, eller hvad tid den begynder. men det gør de. de små feer danser fornøjet rundt om hinanden, og de er kommet for at blive. for at dække vores lille verden med at tykt lag af noget af det smukkeste på denne jord. sne.

love - 

No comments: