Thursday, November 10, 2011

venter på ole lukøje


her får i lidt musik jeg fandt på en anden blog - den her

så er næsten alle aften ritualerne gjort. jeg har været inde på mine ynglings blogs, spillet alt for meget tetris, udskudt lektierne og da de var blevet udskudt længere tid end hvad godt er, og jeg besluttede mig for at begynde på dem fandt jeg ud af at vi rent faktisk ikke havde nogen for - yaaaay:-D. jeg fik børstet tænder men så var det at jeg havde lyst til noget lemonade - så jeg gik ud og lavede noget lemonade og børstede tænder igen.
det eneste jeg mangler nu er at se et afsnit eller to af sex and the city, og så sætte min "godnat-playliste" på. så vil det sidste på listen være at vente på at ole lukøje med sin lille paraply vil komme forbi.

godnat, gap og love - freia

No comments: