Saturday, November 19, 2011

en lille rød hånd

eller faktisk er den ikke så rød mere... men tidligere idag da jeg var på lusiana med min mor, sisi og peter min mors kæreste, og spildte seriøst varmt (vi snakker 95-100 graders) te, ud over mig selv, var den ret hummer rød.... av av aaaaaaaav det gjorde ondt! heldigvis var jeg hurtig til at løbe ned af trapperne til toilettet og fik den under koldt vand. intet brandsår her, men mellem fingrene gør det stadig en smule ondt...
lige nu lytter jeg til ostesangen fra skatteøen:


mens jeg har sangen one day i fly away, fra moulin rouge (som svend (der rigtigt hedder marie, og har bloggen haters gonna hate) nok gerne vil se sammen med mig), på hjernen:
så tænker jeg på om jeg kan holde øjnene åbne til et afsnit af desperate housewifes.... det tror jeg godt jeg kan, så godnat med jer! billeder får i imorgen.

love - freia

No comments: