Thursday, September 1, 2011

jeg føler mig som en slasket rynket gammel dværg

min næse er stoppet og løber konstant, min hals gør ondt og min stemme lyder mærkelig - men jeg er altså IKKE syg! (jeg føler mig bare som en slasket rynket gammel dværg) men jeg kan hoppe og danse... eller.. i hvert fald næsten!

i dag har jeg bare slasket rundt i skolen, og fjollet slaskende med de andre skønne fra årgangen, alt i mens jeg følte mig som en rynket dværg. efter skole var det meningen at vi skulle på strøget og finde sko til min marie-pige (hende med den skønne blog - haters gonna hate )... men som altid endte vi altså med at blive hos mig. - det var alexander, marie, astrid og mig... lidt hyggeligt var det nu alligevel, hjemme hos mig - selvom jeg ikke har fået støvsuget eller ryddet op i noget tid.... ups - ingen kommentarer....

her er et billede af nogle cupcakes min dejlige sisi lavede i sommerhuset i sommerferien:

er de ikke SKØNNE ? det var meningen at vi skulle have bagt sådan nogle nogen idag, men det orkede vi ligesom ikke....

og mens vi ikke glemmer min sisi, dagmar, så vil jeg lige sige at hun har inspireret mig til "the song of the day" :


nemlig 'drømmer' med 'joey moe'

i don't feel well today, but i won't be sick, course i dont want to!
today i haven't done anything at al, except  juping around in school with my friends. we were supposed to go shopping today, but we didn't com much farther than my room, like it so often ends like....

det var den smule fra mig den rynkede dværg i dag ;)

love - freia

No comments: