Thursday, August 4, 2011

æææælsker ringe !

jeg fandt en fin lille hjemmeside med en masse smukke billige smykker - shop-eb. jeg overvejer at købe de her helt basic smykker, plus den lille fine krone-ring, som jeg slet ikke kan stå for!
jeg tænkte på at købe nogle veninde-sommerferie-gaver på hjemmesiden... de er jo så fine.... - og billige :D


kors og ugleringen koster 45 kr pr. stk.
ur-halskæden 110 kr
og kroneringen koster kun 40kr


p.s. jeg blev næsten færdig med oprydningen..... var jo på halvandet med mor, så er der ikke tid til oprydning, nej vel? - billeder følger.

2 comments:

Cæcilie Sofie said...

ELSKER kors-ringen! Har selv en i guld der ligner den rigtig meget. Så fin! :)

God aften.

Vh. Cæcilie Sofie
http://somethingsalt.blogspot.com

freia - katarina said...

ja det er den!