Friday, August 5, 2011

hyggelig "morgen-shoot" med sisi




var den dejlig tur på café den blå hund sammen med min mor og søster, her til morgen. dagmar og jeg fik taget lidt outfit billeder, som jeg lige syntes jeg ville vise jer ;)  
det første billed er taget på mit værelse ved vinduet, er det ikke nogle skønne englevinger jeg har hængene? jeg syntes de var så fine, da jeg fandt dem her i vinters, at jeg blev nødt til at købe dem!

dagens outfit:
- vest fra h&m
- kjole fra h&m
- tørklæde fra pieces
- taske friis & co.
- sko fra bianco



idag var jeg så heldig at få lov til at tage billeder af min private fotograf, nemlig min dejlige søster dagmar. ikke nok med at hun er god til at tage billeder, så er hun også mega fotogen, prøv lige at se hvor skøn hun ser ud!

dagens outfit:
- bukser fra pieces
- tank top fra abercrombie & fitch
- skovmandsskjorte fra g-star raw


man kan ikke se dem så godt på billederne, men de var der altså, så her er et par nærbilleder.

- bælte fra vero moda
- øreringe fra vero moda 
- halskæden var en dåbsgave

2 comments:

Helene said...

Det er rigtig sødt det billede hvor du sidder i vinduet :-)
xxHelene

freia - katarina said...

tak :-)