Thursday, November 3, 2011

penicillin, et afsnit af sex and the city og bamser på toilettet...


selvom det man kan se af filmen ser lidt heftigt ud, syntes jeg i skulle se den alligevel. det er en sød lille kærlighedsvideo og ikke hvad den ser ud af.

så kommer man ud på badeværelset for at børste tænder, og hvem er der inde? det er min halv meter høje bamse, der sidder - med toiletbrættet oppe, på toilettet med et stykke toiletpapir i hånden. jeg ved ikke helt om det så var meningen at jeg skulle tørre ham når han blev færdig eller hvad det koncept gik ud på, men en ting er sikkert - det ville være helt absurd hvis det ikke var min helt og igennem sindsygt skøre sisi der stod bag den idé!

jeg er ved at have det helt som om at jeg ikke behøvede at tage penicillin mere (selvfølgelig tager jeg da dosisen ud) men i hvert fald føler jeg mig frisk, som en havørn - bortset fra at jeg er træt.... men det er vist en træthed der er kommet for at blive... sådan en teenager-træthed, det er jo ikke til at holde ud! 
men i hvert fald er penicillinen for idag taget og mine øjenlåg kan vist ikke holde til at sex and the city afsnit til, så jeg må nok hellere snart sige godnat!

før ole lukøje kommer forbi så vil jeg lige vise jer en ny en. eller hun er (næsten) helt ny for mig i hvert fald, jeg ved ikke rigtig hvem hun er, andet end at der i twilight er en sang fra hende...men i hvert fald er jeg faldet helt pladask for hende. her er et par numre med lykke li






og med disse skønne melodier bliver der sagt godnat herfra!

love - freia

No comments: