Monday, October 31, 2011

vellykket koncert!

her har i en forsmag på et lille projekt jeg har haft gang i her i weekenden - kan i gætte hvad det er?


en helt fantastisk koncert var det jo! det var så fedt det hele. det at svend (marie - fra haters gonna hate), markus, edith og sofie (fra sofies verden, af en eller anden grund har jeg ikke fået vist jer hendes blog før nu idag...) kom for at se os var også bare rigtig fedt! det var rart at de kunne se - og høre, hvad det egentlig er jeg går og pønser på det meste af mine onsdage...
jeg elsker de sange vi har i år! mange af dem kendte "de gamle" (som man jo kalder dem der har gået der længere tid end en selv) i forvejen fra andre år, så det gjorde det bare endnu federe at de var helt glade og oppe at køre over at det lige præcis de sange vi skulle synge, da vi fik noderne til dem. faktisk så elsker jeg alt ved koret, det er bare noget rigtigt fantastisk noget!
folk kigger tit lidt skeptisk og spørger en ekstra gang for at se om de hørte forkert når jeg siger at jeg går til kor. for ofte forbinder folk kor med det nørdede. når man får nævnt at det er et kirkekor forsvinder interessen først for alvor. men på en måde er det jo også nørdet. vi nørder med musik, og andre nørder med noget andet. personligt kan jeg næsten ikke komme på noget andet så dejligt som musik. jeg er stolt af at være en del af ØP - østerbros pigekor! dem der ikke er så fordomsfulde og kommer til vores koncerter, vil opdage at vi kan  meget mere end kedeligt kirkesang!

lad det være de sidste ord inden jeg prøver om jeg kan få noget søvn... jeg vil sige det hjalp lidt på trætheden at blogge her i mørket..! see you around

love - freia

No comments: