Sunday, October 9, 2011

hej med jer igen

idag var jeg så heldig at komme på stick'n'sushi i selvskab med min sisis, susanna og min dejlige mor. men så forvirret  som jeg så tit er, glemte jeg at tage billede af de smukke sushi'er... heldigvis var min hurtige sisi på banen inden vi gik derfra! så her har i et par billeder af deserterne, og hvad hun ellers nåede at tage billeder af;-)
i morgen må i så høre om mine nykøbte "nøgle-findere"






org... nårh ja det her er så min morgenmag... jeg syntes at min pandekage lignede en skottehund (netto hunden), så jeg blev nødt til at tage et billede! faktisk så havde min farmor og farfar en, for et or år siden - hun var dog en af de sødeste og kærligste hunde jeg nogensinde har kendt! og faktisk så var jeg med ude og hente hende, dengang de fik hende... det er efterhånden ved at være meget længe siden...

i was on stick'n'sushi today, but of course i forgot to take pictures of the delicious sushi. as allways my little sister saved me and took some pictures of the desert.
the picture was is picture of my breakfast. i thought it looked like a dog - i had to take a picture!
tomorrow i'll tell you about the "find-the-key-things" a got today.  

love - freia


P.S.

se nogle sprøde negle, er de ikke lidt cool? jeg så dem på bloggen - a little universe, for et par uger siden, og tænkte - sådan nogle skal jeg bare lære at lave! og som lovet lavede veronica en video, som i kan se her.

isn't they wonderful? i found them on the blog - a little universe, a few weeks ago. and know i found the video showing how to make them! see the video here.

No comments: